19 tény rólam

október 20, 2018



Sziasztok! Most 19 tényt hoztam,mivel ennyi idős vagyok és 19-én is születtem, ezért gondoltam illene a poszthoz ez a szám. Próbáltam olyanokat összeszedni amik tényleg nagyon jellemzőek rám és talán kicsit érdekesek.

1. Állandóan elkések mindenhonnan. Sajnos nagymamámtól örököltem, mivel ő is annyikat késett hogy majdnem kicsapták az iskolából, ezért sokszor a genetikára fogom a késéseim, ami persze a tanáraim nem hatja meg..

2. "Gombóc Artúr"-nak is hívhatnám magamat, mert minden csokoládét imádok és bárhol bármikor megennék sajnos egy tonnányit.

3. Tériszonyos vagyok és rettegek minden magas helytől, főleg a repüléstől. Amikor nyaralni voltunk tavaly Krétán és végre leszálltunk a szigetre, rögtön az volt az első gondolatom: hogy fogok hazajutni?! Már a hajó és busz kombón agyaltam, de az nehézkesen jött volna össze. De utána a látvány minden félelmemért kárpótolt.♡




4. Hipohonder vagyok, ami miatt többször kerültem már kellemetlen helyzetbe a családom előtt, szóval ezt a mai napig próbálom leküzdeni magamban.

5. Klisének hangzik ez a pont, de szeretném beutazni a világot. És igen, kérdezhetnétek, de hogy ha félek a repülőn? Amire azt mondanám, hogy ha megtehetném hogy utazzak, akkor biztos, hogy letudnám küzdeni a tériszonyt, mivel ez egy olyan vágyam, amiről nagyon régóta álmodozom. Ez miatt pedig suli után turizmusban szeretnék dolgozni. 🌴



6. A nyár után a kedvenc időszakom októbertől december végéig tart. Imádom ezeket a nyugis halloweenes, karácsonyi készülődős heteket. Amikor már minden fel van díszítve az üzletekben,a lakásban és még nem múlt el az ünnep.

7. Hatalmas Harry Potter fan vagyok. Imádom, bármikor megnézem, sose tudnám megunni és igaz, hogy egy milliószor láttam az összes részt, de ha megy a tv-ben csapot papot otthagyok és nézem.

8. Rák a horoszkópom és minden igaz rám.

9. A titok a kedvenc könyvem és mindig segít, ha nem találom a helyem és valami pozitív feltöltődésre vágyok.

10. Nagyon szeretnék később Olaszországban vagy Spanyolországban élni egy-két évet, mivel tetszik az ottani emberek mentalitása és lazasága, meg persze az isteni kaják.

11. Nagyon lusta vagyok.

12. Ebből adódóan bármilyen sportba belekezdek, egy hét után feladom.

13.Introvertált vagyok, és egy zajos, ordibálós sulis nap után a legnagyobb boldogságom, ha itthon lehetek a csöndben és senki nem szól hozzám.

14. Nem szeretem a felszínes embereket, akikkel nem lehet komolyabb témákról elbeszélgetni.

15. Kedvenc ételem anyukám csirkepörköltje és a török kajáldás falafel.

16. Imádok itthon lenni, a kedvenc helyem. Forró csokizni, filmezni, olvasni és ha esik, hallgatni a kopogó eső zaját.

17. Nem tudok se sütni, se főzni, amire nem vagyok büszke. De nálam szerencsétlenebb embert szerintem senki se látott a konyhában.

18. Csak fekete, fehér, rózsaszín és szürke színeket hordok. Ezeken belül a rózsaszín a kedvenc színem. Rengeteg rózsaszín holmim van és a szobám fala is erre a színre van festve.

19. Nagyon érzékeny vagyok és nehezem viselem, ha valakivel összeveszem. Képes vagyok bármikor elsírni magam, akár egy szomorú zenén is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram