október 29, 2018



Sziasztook! Képzeljétek el, hogy szombaton részt vettem a Cosmopolitan Blogger Days-en, ami számomra még mindig felfoghatatlan. Blogger barátnőmmel Lillával utaztunk fel együtt, mert mindkettőnket nagyon érdekelte az esemény. Sok buszozás és vonatozás után végre megérkeztünk a Groupama Arénához, de a bejáratot biztos hogy nem találtuk volna meg, ha nem ment volna előttünk két Cosmos szatyros lány, így hát őket követtük. Már nyitás előtt oda értünk, mert teljesen ki akartuk élvezni az eseményt az elejétől a végéig. Aztán letettük a kabátunkat és már indultunk is fel, hogy végre felfedezzük, mik is várnak ránk. Természetesen a reggelivel kezdtük, mert a kaja az első! Majd  utána jött a nézelődés. Őszinte leszek, én teljes extázisban voltam és azt se tudtam hova kapjam a fejem. Az első állomásunk a Rossmann sminkes standjához vezetett, ahol egy szájhangsúlyos sminket kaptam. Na ott a felkent rúzsomba, ami egyébként a Maybelline SuperStay Matte Ink 30-as árnyalat, szerelmes is lettem, szóval minél előbb be kell szereznem egyet. Ezután több kedvenc youtuberemmel összefutottunk és beszélgettünk velük egy kicsit, ahol belőlem teljesen előjött a fangirl, mivel én őket még csak kamera előtt láttam és sosem gondoltam hogy egyszer személyesen is találkozhatok velük. A legcukibb Inez volt, aki hihetetlenül pozitív lány. Aztán még kipróbáltunk mindent amit csak lehetett. Instax képeket csináltak rólunk, lefotózkodtunk a "híres" virágos felirat előtt, amit rengeteg embernél láttam Instán, befonták a hajunkat a Schwarzkopf standjánál és mivel Instagramra feltöltöttünk egy képet az eseményről a #cosmopolitanbloggerday2018-al, így egy nagyon aranyos babarózsaszín cosmos naptárat is kaptunk. Az előadások is nagyon színvonalasak és érdekesek voltak, ahol többek között meghallgattuk PamkutyátChloefromthewoods-ot és Tokár Tomit is. Ami egyedül nem tetszett, az az ebéd volt. A neten azt írták hogy 1500Ft-ért lesz ebéd biztosítva, ehelyett csak egy viszonylag drága étterem volt, persze hely nélkül és egy street food-os gofris, meg egy kávézó, ahol a meleg szendvics volt az egyetlen meleg ételnek mondható ebéd. De ezt leszámítva nagyon nagyon jól éreztem magam és annyira pozitív feltöltődés volt ez az esemény. Mindenki aranyos volt és bárkivel nagyon jót elbeszélgettünk. Megbeszéltük Lillával hogy jövőre biztosan újra ellátogatunk ide! ❤️









You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram